لوگو کارینا وب

 

امروزه تجارت شکل جدیدی به خود گرفته است درحقیقت این روزها نمی توان تجارت الکترونیک را یک شاخه مستقل ومجزا تلقی کرد. به عبارت دیگر شما اگر قصد دارید درتجارت خود موفق شوید ناگزیربه استفاده از فناوری های روزدنیا می باشید که در گذشته ای نه چندان دور تنها در تجارت الکترونیک کاربرد داشتند این ابزار وب سایت ها می باشند.

یکی از وب سایت هایی که بسیار در بستر اینترنت در حال فعالیت هستند، وب سایت های شرکتی می باشد. اما رعایت این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که امروزه برای بهبود رتبه بندی بالاتر این سایت ها در نتایج جستجو، افزایش بازدیدکنندگان و بازدهی بالاترسایت، ابزار دیگه ای همچون سئو نیزازبرای بهبود سایت ها از اهمیت زیادی برخوردارمی باشد.

اهمیت سئو سایت شرکتی برای موتورهای جستجو مبحثی است که با افزایش کسب وکارهای دیجیتال بیشتراز گذشته مورد توجه قرار گرفته است. به این صورت که دربازاریابی و تجارت آنلاین امروزبه دلیل افزایش حجم سرچ کاربران در گوگل و فروش بیشتر، سئو اهمیت فراوانی پیدا کرده است. اگرشما نیزقصد بهبود وافزایش بازدید کنندگان سایت خود را دارید، با ادامه ی این مطلب درکارینا وب همراه باشید.

سئو سایت شرکتی

چرا باید سایت شرکت خود را سئو کنیم؟

هر مغازه ای که شما برای خرید به آن مراجعه می کنید یک ویترین دارد و وب سایت شرکتی همان ویترین است که خدمات و یا محصولات ارائه شده توسط شرکت را در معرض دید قرار می دهد اما برای نمایان کردن وب سایت شرکتی، شما نیاز به سئو دارید.

هدف اصلی سئو سایت شرکتی، بهبود رتبه و جایگاه یک وب‌ سایت در نتایج جستجوی طبیعی یا الگوریتمی موتورهای جستجو است، به طوری که وب‌ سایت بیشترین ترافیک ممکن را از جستجوهای مرتبط به خدمات، محصولات یا محتوای ارائه ‌شده دریافت کند. در ادامه مزایای سئو سایت شرکتی را برای شما بیان خواهیم کرد:

دلایل ضرورت سئو سایت شرکتی

انطباق با مئتور های جستجوی گوگل

بهبود تجربه کاربری

افزایش درآمد

ترافیک ارگانیک سایت بیشتر می شود

درصد پیروزی کسب و کار شما را افزایش می دهد

برندینگ واعتبار

راندمان بالا و بازگشت سرمایه را خواهید داشت

جذب کاربران برای شبکه های اجتماعی

وب سایت را منطق موتور های جستجو منطبق می کند

هرچند موتور های جستجو بسیار پیشرفته شده اند، اما هنوز نمی توانند صفحات وب سایت هارا مانند یک انسان درک و تجزیه تحلیل کنند. سئو کردن سایت باعث می شود موتور های جستجو راحت تر بتوانند موضوع اهمیت و کیفیت هر صفحه را متوجه شوند.

فرض کنید می خواهید عکسی را در سایت خود قرار دهید. هوشمندترین موتورهای جستجو هم در فهم محتواهای مختلف مانند محتواهای تصویری مشکل دارند. تنها یک سئوکار می تواند با استفاده از تکنیک های سئو و بکاربردن ساختارها و اصول خاص، محتوای ما را برای موتورهای جستجو قابل فهم نماید.

بهبود تجربه کاربری

سئو تنها برای موتورهای جستجو کارایی ندارد. بلکه با استفاده از تکنیک های سئو کاربران فهم بهتری از محتوای سایت شما خواهند داشت، محتوای موردنظر خود را در میان محتواهای سایت شما راحت تر پیدا می کنند و با بهتر شدن تجربه کاربری، نرخ تعامل و بازگشت کاربر بیشتر خواهد شد.

ترافیک ارگانیک سایت بیشتر می شود

وب سایت یک ابزار حیاتی برای جذب ترافیک و بازدیدکنندگان است. یکی از مهم ترین دلایل یک شرکت سئوی وب سایت، ایجاد ترافیک هدفمند برای وب سایت است. منظور از ترافیک هدفمند این است که شما حداقل در یکی از مراحل خرید مشتری بتوانید بر تصمیم او تاثیر بگذارید. حالا این می تواند جستجویی برای اطلاعات مشتری شما باشد یا زمانی که او ابزار یا سرویس خاصی را در گوگل جستجو می کند.

وب سایت شما را در بالای نتایج جستجو می بیند و با این کار هم ممکن است از شما خدمات را دریافت کند و هم باعث ماندن اسم برند شما در ناخوداگاه ذهن مشتری شود که اگر در جستجو های بعدی نام شرکت شما را ببیند، احتمال اینکه از شما خرید را انتخاب دهد بیشتر می باشد. داشتن ترافیک روزانه باعث می شود نزد گوگل اعتبار کسب نمایید و اگر بخواهید کسب و کاری را به شرکتتان اضافه نمایید با سرعت بیشتری این روند سئو را طی نمایید.

افزایش درآمد

همه ما برای کسب درآمد و افزایش ثروت مشغول کار هستیم. پس یکی از دلایلی که باعث می شود شما به سئو سایت شرکتی اهمیت بدهید، همین عامل می باشد.

درصد پیروزی کسب و کار شما را افزایش می دهد

سئو سایت شرکتی

باید بدانید که شما تنها کسی نیستید که در حرفه ی خود در حال فعالیت هستید و سایتی را راه اندازی کردید. رقبای شما هم در اینترنت حضور دارند و در حال تلاش برای کسب رتبه های بالاترند. اما در این رقابت تنها کسی برنده است که روی سئو سایت خود سرمایه گزاری کرده باشد.

برندینگ واعتبار

حضور در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو، اعتبار و برندینگ شرکت را افزایش می‌دهد. زمانی که شرکت در نتایج اولیه گوگل ظاهر می‌شود، در چشم مخاطبان به عنوان یک نام قابل اعتماد و معتبر جای می‌گیرد.

جذب کاربران برای شبکه های اجتماعی     

میلیاردها نفر از مردم جهان حداقل در یکی از شبکه ‌های اجتماعی حضور دارند. اگر وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه و جایگاه خوبی داشته باشد و برای کاربر مفید و جذاب باشد این امکان را دارد که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و این اشتراک گذاری هم یک لینک مفید به حساب می آید که باعث بهبود رتبه شما می شود و هم روی برندسازی شما موثر است.

راندمان بالا و بازگشت سرمایه را خواهید داشت

پولی که برای سئو سایت شرکت خرج می کنید به مرور زمان جواب می دهد. اگر در گوگل رتبه بندی می کنید، مجبور نیستید برای هر ورودی هزینه ای بپردازید، منظور ما این است اگر فرآیند بهینه سازی را شروع کنید و بتوانید در رتبه های برتر نتایج حضور داشته باشید یقینا هزینه ای که انجام داده اید چند برابر به شما بازگشت داده میشود.

مراحل سئو سایت شرکتی در کاریناوب

به طور کلی فرایند خدمات سئو سایت شرکتی  در تیم کاریناوب به صورت زیر اتفاق می افتد که در ادامه به توضیح هرکدام از این ها می پردازیم:

مراحل سئو سایت شرکتی

بررسی وب سایت قبل از سئو

مشاوره سئو

تجزیه و تحلیل رقبا

تجزیه و تحلیل سایت شما

بررسی ترافیک سایت

ساخت پرسونای مشتریان

بهینه سازی محتوای سایت

تولید محتوا

اصلاح سایت برای افزایش ترافیک ورودی

لینک سازی خارجی

اجرای سئو محلی

تحقیق کلمات کلیدی

بررسی وب سایت قبل از سئو

قبل از انجام هر کاری، کارشناسان کاریناوب سایت شما را به بهترین نحو بررسی می کنند. و اطلاعاتی نظیر مخاطبان هدف، هدف کسب و کار شما و غیره را به دست می آورد. و بعد از آن برای بهبود سئو متناسب با اطلاعات به دست آمده پیش می رویم.

مشاوره سئو

سئو سایت شرکتی

برای اجرای سئو سایت شرکتی نیاز است که اهداف و نیاز های کسب و کار شما را بدانیم و مطابق با درخواست های کارفرما بهترین نتیجه را برای شما فراهم کنیم. به همین دلیل قبل از اجرای پروژه های سئو به کارفرما و صاحبان کسب و کار خدمات مشاوره ارائه می دهیم.

تجزیه و تحلیل رقبا

در این مرحله رقبای شما را در زمینه ی کسب و کارتان جستجو می کنیم. آنها را تحلیل و آنالیز می کنیم. موارد در نظر گرفته شده شامل موارد زیر می شود:

  • رتبه سایت در گوگل
  • لینک های دریافت شده
  • کلمات کلیدی
  • رتبه ی رقبا در گوگل
  • و غیره

پس از بررسی رقبا، هر آنچه که سایت شما نیاز دارد تا از دیگر رقبا عقب نماند را اعمال می کنیم.ناگفته نماند که تیم کاریناوب همیشه و حتی در حین انجام پروژه ها هم به بررسی رقبا می پردازد تا در صورت نیاز موارد بیشتری را در زمینه ی بهبود سئو سایت شما اضافه کند.

تحلیل سایت شما

عیب یابی در طراحی سایت، همچنین پیدا کردن مشکلات فنی و بهبود آن ها یکی از موارد مهمی است که برای هر سئو سایت شرکتی باید انجام شود. از سری مواردی که ارزیابی می شود و اقدام به بهبود می گردد شامل موارد زیر می شود:

  • بررسی کیفیت لینک ها
  • بررسی دامنه و هاست
  • بررسی سرعت سایت
  • ارزیابی جریمه های گوگل
  • ارزیابی فایل‌های txt
  • و غیره

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق و شناسایی کلید واژه ها، کوتاه یا بلند بودن آن ها و یا ارزیابی کلمات کلیدی سه کلمه ای در دست تحقیق قرار می گیرد و بهترین آن ها برای سئو سایت شرکتی و ارتقای رتبه سایت شما انتخاب می شود. تحقیق کلید واژه ها یکی از مهم ترین اقدامات لازم در زمینه ی بهبود سئو تکنیکال سایت شما است. چرا که انتخاب مناسب کلمات کلیدی کاربران مناسب و هدفمند شما را به سایتتان جذب می کند و در پی آن ترافیک سایت بالا می رود. بنابراین اینکه سئوی سایت را بر روی چه کلماتی انجام دهیم بسیار مهم است.

بررسی ترافیک سایت

ترافیک سایت به تعداد بازدیدکنندگانی اطلاق می شود  که وارد سایت شما می شوند. هرچه کاربران بیشتری به سایت شما وارد شوند و زمان بیشتری بمانند ترافیک سایت شما بالا تر می رود. عوامل زیادی بر روی ترافیک سایت موثر هستند از جمله: تجربه ی کاربری مناسب، بهبود نرخ تبدیل، افزایش سرعت سایت و غیره. تیم کاریناوب در جهت بهبود عملکرد ترافیک سایت، سایت شما را در زمینه های مختلف ارزیابی می کند. همچنین در های مناسبی که ورودی قابل توجهی برای سایت شما به همراه می آورد را پیدا می کند و کیفیت آن را بهبود می بخشد.

جمع بندی

سئو سایت شرکتی یک فرایند مهم و بسیار پولساز برای شرکت‌ هاست. فرآی ندی که باعث می‌شود محتوا و محصول شرکت شما بیشتر و سریع‌تر دیده شود. هزینه و تعرفه‌ های سئو سایت شرکتی براساس میزان گسترده بودن سایت شما یا محتوا و کلمه کلیدی متفاوت است.

همچنین مدت زمان سئو یک سایت بستگی دارد به انتظاری که شما دارید، اما این را به خاطر بسپارید که سئوی سایت‌ های بزرگ بعضی وقت‌ ها بیشتر از دوسال طول می‌کشد. شما می توانید برای سفارش سئوی سایت شرکتی خود با کارشناسان ما در کارینا وب تماس گرفته تا بعد از بررسی وب سایت شما، ازیکی از پلن های پایه یا حرفه ای استفاده کنید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.