لوگو کارینا وب
راهنمای تشخیص محتوای کپی از یونیک

راهنمای تشخیص محتوای کپی از یونیک

گوگل هیچوقت با محتوایی که کپی باشد کنار نمی آید و الگوریتم های تشخیص کپی بودن محتوای او مانند سگ های شکاری دائما به دنبال چنین محتوا هایی هستند. شما با یک محتوای تکراری هیچ گاه نمی توانید قوانین گوگل را دور بزنید پس بهتر است فکر کپی کردن و سرقت ادبی از سایر سایت ها را از ذهن خود بیرون بیاندازید.

محتوای کپی اعتبار سایت شما را پایین می آورد و خسارات جبران ناپذیری به سئو ی سایت شما می زند پس اگر صاحب کسب و کار و برند خود هستید و قرار است برای  تولید محتوای سایتتان هزینه کنید این کار را به عهده شرکت های دیجیتال مارکتینگ و کسانی که تولید محتوا به صورت دور کاری انجام می دهند بگذارید.

خوشبختانه کارشناسان کاریناوب قرار است در این مقاله در آژانس دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای سایت کارینا وب شما را با نکات تولید محتوای یونیک و همچنین راه های تشخیص محتوای کپی وبهترین ابزار ها برای تشخیص محتوای کپی اشنا کند تا دیگر با خیال راحت پرونده کپی محتوا و سرقت ادبی را بگذارید کنار و نگران پایین آمدن رتبه سایتتان بخاطر محتوای کپی نباشید.

از نظر گوگل چه کارهایی محتوای کپی محسوب نمی شود؟

گاهی اوقات در سایت های فروشگاهی به دلیل ماهیت سایت ممکن است محتوای تکراری در چندین صفحه منتشر شود  شما می توانید به دو روش از شر این مشکل خلاص شوید

  1. تگ کنونیکال
  2. نوایندکس کردن صفحات کپی

برای مثال ممکن است چندین صفحه برای یک مدل محصول موجود باشد که فقط تفاوت در سایز و رنگ دارد  برای حل این مشکل شما باید کد REL:CANONICAL  به صفحات تکراری بدهید در واقع  شما با این کار به گوگل سیگنال داده اید که “ما یک صفحه اصلی داریم و بقیه صفحات تکراری هستند ولی لازم نیست همه ان ها را  ایندکس کنی” اینگونه گوگل بقیه صفحات تکراری را بررسی نمی کند.

نکته ی دیگر اینکه گوگل محتوایی  که در قسمت انتهای سایت ها می باشد با مضمون شماره تماس ، ادرس و راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی و اطلاعاتی از این قبیل را محتوای کپی حساب نمی کند پس خیالتان از این بابت راحت باشد

5 ابزار کاربردی برای تشخیص محتوای کپی

راحت ترین روش برای تشخیص محتوای کپی، گوگل است. برای این کار شما باید یک پاراگراف از متن خود را به دلخواه انتخاب کنید سپس کپی کنید و ابتدا و انتهای ان را دابل کوتیشن ” بگذارید  و گزینه ی جستجو را بزنید اگر ان جملات در سایت های دیگری هم وجود داشته باشد گوگل ان را در نتایج جستجو نشان می دهد ولی خب این روش محدودیت های خودش را هم دارد و ان هم این است که اصولا کل متن را چک نمی کنیم و اگر بخواهیم پاراگراف به پارگراف ان را داخل گوگل سرچ کنیم بسیار زمان بر است پس در ادامه کارینا وب شما را با ابزار های بهتری اشنا می کنیم.

دوپلیچیکر

در این ابزار می توانید با وارد کردن اطلاعات خود و ساختن اکانت به صورت رایگان  تا سقف 1000 کلمه را جستجو کنید و متوجه کپی بودن یا نبودن محتوا بشوید. این ابزار  ویژگی منحصر به فردی که دارد این است که کاربران می توانند هم فایل خود را به صورت WORD  و هم بصورت  پی دی اف وارد کننذ و یا حتی به جای آن URL  سایت خود را وارد کنند تا این سایت به صورت دقیق مقاله های منتشر شده ی شما را بررسی کند.

کپی اسکیپ

در این سایت به صورت رایگان می توانید به راحتی محتوای کپی شده را تشخیص بدهید. برای این کار ابتدا وارد لینک سایت www.COPYSKSPE.COM می شوید سپس URL سایت خود را وارد می کنید و بعد تمامی قسمت های کپی شده را می توانید مشاهده کنید.

گراملی

این ابزار علاوه بر تشخیص یک محتوای کپی یک ویژگی منحصر به فرد هم دارد آن هم این است که شما می توانید محتوای خود را ویراست کنید. این ابزار قواعد و نکات گرامری و همچنین غلط های املایی شما را تصحیح می کند. پیشنهاد می کنم کسانی که محتوا انگلیسی تولید می کنند حتما به سراغ این سایت بروند تا به راحتی بتوانند یک محتوای خاص و بدون اشکال داشته باشند.

پلاگ اسکن

این ابزار دارای یک هوش مصنوعی قوی هست که می تواند به راحتی تمام جملات کپی و یا تغییر یافته را در محتوا تشخیص دهد. به کمک پلاگ اسکن محتوای خود را بهبود دهید و از تخلفات کپی‌رایت جلوگیری کنید.

پلگرام

پلگرام، یک اپلیکیشن هوش مصنوعی برای تشخیص محتوای کپی، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و سریعا مطمئن شوید که محتوای شما اصلی است یا از منابع دیگر کپی شده است. با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، پلگرام به شما امکان می‌دهد تا محتوای خود را بررسی کرده و هر گونه تشابه با محتوای دیگر را شناسایی کنید. این اپلیکیشن قابلیت اسکن و بررسی متن، عکس، ویدئو و حتی فایل‌های صوتی را داراست و به شما اطلاعات دقیق درباره منبع واقعی محتوا را ارائه می‌دهد.

سخن آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *